Tavoita oikeat asiakkaat ja kasvata liiketoimintaa

Markkinointi ja asiakkuudet

Tavoitteena markkinaosuuden kasvattaminen ja jatkuva kasvu

Menestyvä liiketoiminta rakentuu vahvan markkinoinnin ja tehokkaan myynnin varaan. Uusien asiakkaiden tavoittaminen, asiakassuhteiden kehittäminen ja brändin tunnettuuden kasvattaminen edellyttävät suunnitelmallisia toimenpiteitä ja oikeita työkaluja.

Tavoitteenamme on rakentaa vahva markkinointi- ja asiakkuusstrategia, joka ei vain tuo lisää asiakkaita, vaan luo pitkäaikaisia, kannattavia asiakassuhteita. Kun markkinointi ja myynti tukevat toisiaan, yritys pystyy kasvattamaan markkinaosuuttaan ja varmistamaan jatkuvan kasvun.

Tehokas asiakkuuksien yhdistäminen markkinointiin rakentuu kokonaisuuksista:

  • Myynnin ja markkinoinnin tehostaminen
  • Tehokas uusasiakashankinta
  • Markkinaosuuden kasvattaminen
  • Asiakassuhteiden kehittäminen
  • Uuden brändin tunnetuksi saaminen
  • Uusien asiakkuuksien hankkiminen myyntityöllä

Myynnin ja markkinoinnin tehostaminen

Tehokas myynti ja markkinointi perustuvat dataan ja kohdennettuihin toimenpiteisiin. Tavoitteenamme ovat:

  • Markkinoinnin ja myynnin yhteensovittaminen
  • Kohderyhmien tunnistaminen ja analysointi
  • Vaikuttavat viestit ja myyntimateriaalit
  • Automaatio ja työkalut myynnin tueksi

Tehokas uusasiakashankinta

Uusien asiakkaiden tavoittaminen vaatii strategista otetta ja systemaattista lähestymistapaa. Onnistuaksemme tarvitsemme:

  • Kohderyhmien profilointi ja segmentointi
  • Liidien hankinta ja konversiopolut
  • Myyntiprosessin selkeyttäminen ja skaalautuvuus
  • Digitalisoidut ratkaisut asiakashankintaan

Markkinaosuuden kasvattaminen

Jatkuva kasvu perustuu kilpailuedun vahvistamiseen ja markkinan tehokkaaseen hyödyntämiseen.

  • Kilpailija-analyysi ja markkinapotentiaalin tunnistaminen
  • Uusien asiakassegmenttien kartoittaminen
  • Monikanavainen näkyvyys ja kampanjat
  • Strateginen hinnoittelu ja asiakasarvon kasvattaminen

Asiakassuhteiden kehittäminen

Pitkäaikaiset asiakassuhteet syntyvät luottamuksesta ja johdonmukaisesta viestinnästä.

  • Asiakaspolun kehittäminen ja sitouttaminen
  • Asiakaspalvelun ja jälkimarkkinoinnin optimointi
  • Asiakastyytyväisyyskyselyt ja kehitystoimenpiteet
  • Jatkuva asiakasviestintä ja lisämyynnin mahdollisuudet

Uuden brändin tunnetuksi saaminen

Brändin näkyvyys ja tunnettuus ratkaisevat, kuinka yritys erottuu kilpailussa.

  • Brändistrategia ja visuaalinen identiteetti
  • Sisältömarkkinointi ja tarinallistaminen
  • Sosiaalisen median ja digitaalisten kanavien hyödyntäminen
  • PR, media ja vaikuttajayhteistyöt

Uusien asiakkuuksien hankkiminen myyntityöllä

Kohdennettu ja aktiivinen myyntityö varmistaa, että oikeat asiakkaat löytyvät ja kiinnostuvat.

  • Myyntiprosessien ja tarjousten optimointi
  • Asiakaskohtaamiset ja myynnin aktivointi
  • Tapaamiset, pitchit ja neuvottelut
  • Ratkaisukeskeinen myynti ja asiakastarpeisiin vastaaminen

Referenssit – Tutustu töihimme

Opticool Oy

Kasvun myötä Opticool tarvitsi selkeyttä ja tehokkaita työkaluja. Arvoverkon avulla yritys kehitti toimintaansa ja löysi tasapainon työn ja vapaa-ajan välillä.

Core Korjausrakennus Oy

Coreyhtiöt halusi kehittää kasvuaan hallitusti. Arvoverkon avulla strategia vietiin käytäntöön, ja yritys sai selkeät työkalut kehityksen ohjaamiseen ja päätöksenteon tueksi.

Amesan Consulting Oy

Amesan Oy on kasvanut vauhdilla ja vahvistanut asemaansa IT- ja teknisten roolien rekrytoinnissa. Arvoverkon tuella yritys sai uusia näkökulmia kasvuun ja konkreettisia työkaluja kehityksen tueksi.

Matti Hakamäki Oy

Kasvun myötä Matti Hakamäki Oy tarvitsi selkeämmän suunnan. "Työt osattiin, mutta kehittämiseen kaivattiin tukea", kertoo toimitusjohtaja. Yhteistyö Arvoverkon kanssa toi oivalluksia ja ratkaisuja.

Aurinkopaja Oy

Aurinkopaja Oy halusi varmistaa, että sen liiketoiminta kehittyy hallitusti. "Kristian auttoi näkemään olennaisen ja tekemään oikeat päätökset oikeaan aikaan", kertoo Vili Kupiainen.

AtFlow Oy

AtFlow Oy kasvoi sadastatuhannesta miljoonaan – ei pelkällä strategialla, vaan kumppanuudella, joka toi suunnan, työkalut ja uusia mahdollisuuksia.

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Kristian Karimo
Kristian Karimo
Muutosjohtamisen asiantuntija, toimitusjohtaja
Elisa Karimo
Elisa Karimo
Osakas, hallituksen jäsen
Tuote on lisätty koriin
Tuote on lisätty koriin

Siirry ostoskoriin
Tallennettu ostoskori ladattu

[CART NAME]

Siirry ostoskoriin
Tallennettu ostoskori poistettu

[CART NAME]

OK